14 april 2009

Muc v tulipanih


Ko sem pri Bolhi videla tale odtis, sem ga takoj morala imeti. Ljubezen na prvi pogled. :)
Pobarvala sem ga z akvarelnimi barvicami v barvah, ki ustrezajo za izziv pri Charisma cards.

6 komentarjev:

Neža pravi ...

Iiiijeeeeej, kaj je navihan muc! Si kar predstavljam mojo mami, kakšen izraz bi na obrazu dobila, če bi pokukal ven iz njenih tulipanov :P

Ti si pa ful pridna zadnje čase, lepo polniš ta svoj kotiček :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Super si ga pobarvala. A ni faj štampljka? :) V bistvu šele pobarvana dobi svoj efekt.
Lp, Nataša.

Suzy pravi ...

Ta odtis je itak lep. Ampak ti si z njim naredila spet nekaj novega in čudovitega.

Vee pravi ...

A really sweet card love this image. Thanks for joining the Charisma challenge this week.
xx Vee

Tina pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Motiv je res simpatičen, poleg tega pa mi je všeč barvna kombinacija vijolične in zelene, ter embossing vogalčki.Tina

Spyder pravi ...

So Sweet!

((Lyn))