19 december 2008

Božičkova madam

Na enem izmed blogov sem pred časom zasledila čestitko s tole madam, ki me je čisto navdušila. Seveda je takoj sledilo Save in... Ko sem čez nekaj časa ponovno iskala od kod sem shranila slikco čestitke, nikakor nisem mogla najti tistega bloga. Žal mi je, ker se mi ne zdi vredu, da od nekje pobiraš zadeve, pa ne navedeš od kod. Zato je zelo dobro, da imajo fotografije podpis, »vodni žig«, saj potem takoj veš, čigavo delo gledaš. Tudi sama sem rekla, da si ga bom naredila, pa kar ne najdem časa za izvedbo. Pa še eno napačno stvar sem naredila pri tejle madam: prerisala sem jo. No, se tolažim, da vsaj sprintana ni, če že ni štempljana.
Torej madam je prerisana (obris) s Sakurinim pisalom Pigma Micron 005 (0,20mm line width) in pobarvana z akvarelnimi barvicami. Očala so poudarjena s Sakurinim Glaze pisalom, cofki pa z zlatimi bleščicami. Zeleni pas papirja je embosiran s fiskarsovo teksturno ploščo Vines. Na rdeči papir pa sem s pomočjo Raiherjeve šablone in bele tempere odtisnila snežinke.