28 april 2011

Živahna pomlad


Ena, ki jo razganja od pomladi.

Pa še malo velikonočnega pikpointa, ki je pravzaprav nastal po nuji. Da sem imela kaj pokazati na delavnici, ki sem jo vodila. To je bila že tretja ustvarjalna delavnca v okviru MKL, pa moram reči, da edina na kateri sem bila malo "odsotna". Preveč slabih novic na kupu, pa še tamal mi je doma obležal z 39°C vročine (in to tri dni preden naj bi šli na počitnice v toplice).



Pa ko smo ravno bili v stilu pikanja, še ena moška za 50 let, ki je tudi že pri prejemniku.

5 komentarjev:

Mojca pravi ...

Včasih je res težko delat z ljudmi, sploh, če jih moraš voditi ali vsaj spodbuditi k ustvarjanju, pa so druge misli močnejše od ustvarjalnih...
voščilnice so pa lepe, sploh prva je res super, polna veselja in nagajive razigranosti.

Marna pravi ...

Vse čudovite ... sploh prva!
Pohvale za vodenje delavnice, kljub težavam doma.

Maja pravi ...

Vse voščilnice zelo lepe, prva me je pa prav navdušila. Tako pomladno vesela in polna pozitivne energije je.

Helena pravi ...

Pridna si bila in nastale so čudovite voščilnice.
Upam, da "ste" že zdravi.
Lp!

Vladuška pravi ...

Upam, da bodo slabe stvari prenehale in da ste uspeli priti na počitnice. Pripravila pa si lepe čestitke. Najbolj pa mi je všeč tista, ki jo razganja pomlad, kot slika.