11 avgust 2009

Perlice 4


Še ena iz enakih perlic. Tokrat nekoliko "bogatejša". Ker pa me je sestra opomnila, da ogrlice, ki stojijo tesno ob vratu niso več moderne, sem začela delati daljše. Pa sem se pri tejle uštela, tako, da jo bom podlajšala z verigico. Najprej sem šivala z dvema iglama v eno smer in nato nazaj z drugo barvo perlic, nisem pa upoštevala, da se bo verižica toliko "skrčila" ko bom šivala nazaj. Kakorkoli, kratka ali dolga, meni je všeč.

Dobila pa sem tudi nagrado. Hvala Alenka! Zaslužite pa si jo vse "moje" blogerke (seznam je res dolg), ker mi polepšate vsak dan. Čeprav ne puščam pogosto komentarjev, ker mi dostikrat časovno ne znese, vseeno pogledam in poslinim vaše bloge, tudi za nazaj. :))



2 komentarja:

Tiara pravi ...

Zelo simpatične ogrlica in prav elegantno izgleda.

Alenka pravi ...

Ti pa samo šivaš- pridna in lepo ti uspeva.