14 marec 2009

Otočkov swap nakita






Trenutno sem nekoliko na tesnem s časom, tako da šele sedaj kažem ogrlici, ki sem ju naredila za swap nakita na Otoku zakladov. Kar nekaj časa sem cincala, ali bi se sploh prijavila na swap. V izdelovanju nakita sem namreč še bolj začetnica. Miselnost: dejmo se prijavit, mogoče pa tako pridem do kakšnega fajn kosa nakita, mi je pa tuja. No, vendarle sem se opogumila in nastali sta dve ogrlici iz fimo mase in vrvice v makrame tehniki. Idejo za obesek sem dobila na enem izmed francoskih poli blogov. Na sliki se žal slabo vidi, da je barvni del ogrlice pravzaprav preliv med rdečo in rumeno barvo. Gor je odtisnjen list neznane rastline iz vrta in patiniran z zlato barvo. Na drugi sliki sta zraven še škatlici, v kateri sta bili zaviti.

1 komentar:

Alenka pravi ...

Tale je pa moja , te moram zelo pohvalit. Jo rada nosim in povsod zbudi pozornost. Zato fimo v roke in delat.