20 februar 2010

Tradicija


Končal se je prvi letošnji teden stekleničk upanja v Maxiju. Absolutno ne smem manjkati.
Toplo priporočam, da si preberete tudi objavo od Neže, ki je lepo strnila misli.

In kot se spodobi in veleva tradicija, nas je pot na koncu zanesla v Staro Ljubljano (stekleničke upanja + petek = NTB in breskovo vino).
Že zelo dolgo nisem dobila take doze smeha. Smejala sem se, da so mi solze tekle po licih in vse me je bolelo. Punce moje hvala!

5 komentarjev:

Neža pravi ...

Ja, tale tradicija zna postati ena mojih najljubših. Res smo se imele super in tak sproščujoč smeh je najboljši :)

Alenka pravi ...

Super stekleničke so nastale.Dobrote na drugi slikici so pa tudi zelo vabljive:):)

Stekleničke upanja-Slovenija pravi ...

Tanc ni za kaj, pa še kdaj! Se pa strinjam...pašeeeeeee...fejstorngvelik!

Vladuška pravi ...

Priden punce ste bile, bravo!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Zakon stekleničke in tista sladica tam prav fajn zgleda. :)