28 februar 2010

Rešitve dilem


Imam sestro, ki je izredno pedantna in vsako najmanjše odstopanje od popolnosti opazi. V februarju je praznovala rojstni dan in nisem bila čisto prepričana kaj ji naj podarim. Želela sem kaj sama narediti, saj ceni ročno delo, a hkrati sem cvikala, če ji bo všeč. Odločila sem se, da ji podarim "bon" za knjigico. Skratka naj sama pove kakšno ročno narejeno knjigico si želi. A naj bo preprosta s samo platnicami okrašenimi in notri z belimi listi, naj bodo notranji listi s tematiko, katero, a naj kaj izvezem za naslovnico, kako velika naj bo, koliko debela,...?
Dobila pa je tudi dve ogrlici z obeski iz fima. Zopet sem bila v dilemi. Pa sem se odločila, da ji jih nekaj pokažem in naj sama izbere. Zelo prav so mi prišle škatle, ki sem jih imela tudi na bolšjaku na enem od srečanj. Moram reči, da zgleda prav fensi, ko odpreš škatlo in se zasvetijo obeski. Čiso nekaj drugega kot pa če bi jih prinesla v kakšni plastični banjci od sladoleda ali tuperveru (da bi pa za vsak obesek posebej delala škatlico, pa nisem imela časa).

8 komentarjev:

Alenka pravi ...

Res kul zgledajo tile obeski v tej mega škatlici!!!Ali imaš še kakšno, bi rabila:):):)

Sonja pravi ...

Hehe, zdaj, ko si pokazala tvoje čudovite obeske v tej super škatli, bi jo pa vse imele :) In jaz nisem nobena izjema :) ali pa vsaj kak namig, kje dobit kaj takega. Sem kar farbat začela, ko si napisala ono plastično posodico.. ja, pa res zgleda bedno, ko jih tako kam prinesem.
Bon pa je tudi dobra ideja, tako bo darilo tako, kot si ga res želi.

Teja pravi ...

saj res super zgledajo tile obeski:)
tudi tista podlaga z bonom je luštna.

Mojca pravi ...

uh, iz takšne škatlice bi pa tudi jaz izbirala, pa med takšnimi krasnimi obeski tudi :)

Vladuška pravi ...

Krasni obeski. Prepričana sem, da je tvoja sestra težko izbrala izmed vseh. Vsak posebej je dober.

Anja pravi ...

Dobra ideja za obdarovanje. Iz škatlice bi pa bilo malo težko izbrati en sam obesek. Res izgledajo fantastično takole na kupu :)

Klavdija pravi ...

Hmmmmmmm, o tej škatli si mi zadnjič govorila?...prvič jo vidim, sploh ne vem da si jih kej ponujala.No sicer, pa sej veš...vsega mam tolk, da vprašanje kdaj bi mi te škatle kej prav prišle...?!?
Si jo pa ti super ponucala...pa tud ideja za darilo je super!
Sej da so vsi obeski poslinjeni in še od zadnjič mokri, pa že veš ne :))))

moi pravi ...

O, kako lepa bonboniera in čokoladke v njej ;)))))))

Super si to urihtala.