23 februar 2010

Pustimo se presenetiti


Še ena runda obeskov, ki so mi všeč. In potem imam problem, ker bi skoraj vse najraje zase obdržala. Pri tem da tako ali tako ne nosim pogosto nakita.

Pri fimu me zelo navdušuje, da ni odpadka in tako te lahko na koncu presenetijo naključja (z malo pomoči), ki so celo boljša kot pa "originali". No, odvisno od okusa.


Pa še malo igračkanja z novimi pripomočki:


In seveda obvezna steklenička upanja:

16 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasno! Od kar ste imele delavnico se slinim po teh razpokah. Čisto razturate, babe nore! :)

Helena pravi ...

Vauuu, čudovite obeske delaš (tudi stekleničke). Prava fimo mojstrica si.

Alenka pravi ...

Tanc mega dobro!!!!Fantastični obeski!Tudi tisti iz ostankov je mega!!!!!!Zelo zanimiv.Flaška je pa tudi zelo lepa!!!!

Anja pravi ...

Če bi kateri obesek izpostavila, bi naredila krivico drugim. Res lepo, prelepo :)

Teja pravi ...

krasni obeski. tudi meni se včasih zgodi, da so mi kakšni izdelki tako všče, da bi jih kar obdržala, čeprav vem, da je ne bom nikoli dala gor ali pa morda enkrat na leto.
sicer si pa res prava mojstrica!

Klavdija pravi ...

O kolk si pa ti priiiiiiiidna...vse je lepo, tud ostanki ostankov...in ja, lepo da si osvojila najbolj osnovno stvar pri Fimu: nič se ne meče stran!

Bravo...Steklenička upanja je pa tko lepa, nežna...pa vidm, da tud pobrušena-pridnaaaaa!

Neža pravi ...

Jap, ful lepe stvarce si naredila. Ostanki so pa itak povsod za ponucat ... fimasti, papirnati ... kakršnikoli :)

Hali pravi ...

Prekrasni izdelki!

Suzy pravi ...

Dobro ti gre. In kolikor nakita imaš zase, tolikokrat ugotoviš, da nimaš pravega.

Tiara pravi ...

Zelo lepi obeski v super barvah. Se sploh ne morem odločit, kateri mi je najbolj všeč.

Sonja pravi ...

Tebi pa fimo res leži, super so tako obeski kot steklenička.
Tudi meni so velikokrat ostanki bolj všeč, ali pa vsaj tako kot originali :)

Mojca pravi ...

vse so super, ampak "naključje" majčkeno vodi ;)

Ustvarjalnica pravi ...

Fantastični obeski. Mogoče butasto vprašanje ampak kakšen je postopek izdelave, me kar mika, da bi še sama poskusila.

Lp, Glorija

BojaMoja pravi ...

:) sploh steklenička :))

dekca pravi ...

En lepši od drugega, kako se sploh kdo lahko odloči za ENEGA IZMED!!!
Pri meni te čaka nagradica:)

moi pravi ...

Ej, krasni obeski so in res super tehnika.