17 december 2010

Vesela :)

Jaz sem pa vesela, da se mi kar poje! :)))) Končno se mi je "odprl" projekt Knjigica, ki ga imam v paci že več kot eno leto. Želim si narediti knjigico lepih spominov. Dimenzije so bile narejene že dolgo - zrezana kartonka za platnice in velik del notranjih listov, samo oblikovanje mi nikakor ni šlo. Res sem želela nekaj posebnega. Pa sem prekladala materiale levo desno, a mi nekako ni bilo najbolj všeč in sem vsakič za nedoločen čas pustila ležat. Ves čas me je po malem glodalo, da naj že enkrat spacam zadevo. Sem imela že zunanjo stran platnic narejeno in en del notranje. In se mi je spet zalomilo pri drugem delu notranje platnice. Kar ni mi teklo in še razmazala se mi je. Končno pa mi je včeraj kapnilo še nekaj na pamet. Čisto na novo sem naredila platnice in je steklo. Še celo nekaj notranjih listov sem uspela narediti. :)))
Slikic še ne morem pokazati, ker trenutno ne morem fotkati, pa tudi naslovnica rabi še malo dodelave. Da pa ne bom samo nakladala, pokažem vsaj eno čestitko.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Sem že zelo radovedan kako izgleda tvoja knjigica, upam, da jo kmalu pokažeš. Ta čestitka je tudi lepa.