04 december 2010

Zimska sezona


Ja saj vem, da sem pozna.
No, pa naj tale mišek, odpre sezono pri meni. Delala sem ga več kot dve leti (pa ne vsak dan, da ne bo pomote). Sem prav vesela, da je končan. :)))

11 komentarjev:

Alenka pravi ...

Ooooooo, kolk je lušten!!!!!!Jaz bi pa imela načrt za njega.Ful mi je všeč!!!!!

Andreja pravi ...

iii kako je corti in tudi jaz se ne bi branila načrta!
Tako ljubka slika je :-))

kreal pravi ...

iiiiiiiiiiiiiii kok je luškan lepo si ga naredila

Sonja pravi ...

čudovit rahlo vintage motiv. Lepo izdelan.

namo pravi ...

Men je tud fulllllllllllllllllllll všeč:)

Tanja pravi ...

Full je lušten. Najbolj od vsega me pomiri vezenje.

Vladuška pravi ...

O vau, zelo lep je.

Kristina pravi ...

Ojjooooj, kako zelo fleten. Ob njem sem dobila pravi napad nostalgije. Sem tista generacija, ki je v nižjih razredih pri krožku vezla s križki, pletla in kvačkala. Noro dober.

Tanc pravi ...

Hvala! :)

Načrt pa je iz italijanske revije za križkanje, pletenje in kvačkanje Le idee di Susanna. Alenka in Andreja, vama pošljem načrt samo da ga spravim v elektronsko obliko.

Alenka pravi ...

Tanc hvala!!

Helena pravi ...

Oooooh, krasen miško. Narejen tako lepo, da bi kar gledala in gledala.