08 junij 2009

Zlato-bela voščilnica



Zopet sem se igrala s štancami in reliefnim krašenjem s prahom. Zlati trak sem v prvem poskusu najprej naredila tako, da sem kos papirja zlato embosirala in ga šele nato ozrezala s štanco, vendar pa se mi je zlata "obloga" krušila, tako da sem morala trak naresti še enkrat. Tokrat sem najprej s štanco (kotna štanca od EK Sucess) izrezala oblike in nato embosirala. Tudi metuljček in oval sta narejena s štanco. Pozlatila sem še okvirček (s pomočjo maske in Watermark pisala) in rožico (štempiljka od Papermanie).

5 komentarjev:

Rastlinica pravi ...

Luštna čestitka, spet čisto nekaj posebnega!

Tiara pravi ...

Zelo elegantna čestitka, ki super zgleda.

Alenka pravi ...

Kako nobel čestitka, prav lepa.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Preprosta in elegantna, všeč mi je

BojaMoja pravi ...

:) meni se tudi zdi nobel