08 junij 2009

Zlato-bela voščilnica



Zopet sem se igrala s štancami in reliefnim krašenjem s prahom. Zlati trak sem v prvem poskusu najprej naredila tako, da sem kos papirja zlato embosirala in ga šele nato ozrezala s štanco, vendar pa se mi je zlata "obloga" krušila, tako da sem morala trak naresti še enkrat. Tokrat sem najprej s štanco (kotna štanca od EK Sucess) izrezala oblike in nato embosirala. Tudi metuljček in oval sta narejena s štanco. Pozlatila sem še okvirček (s pomočjo maske in Watermark pisala) in rožico (štempiljka od Papermanie).

5 komentarjev:

Rastlinica pravi ...

Luštna čestitka, spet čisto nekaj posebnega!

Tiara pravi ...

Zelo elegantna čestitka, ki super zgleda.

Alenka pravi ...

Kako nobel čestitka, prav lepa.

McCrafty pravi ...

Preprosta in elegantna, všeč mi je

BojaMoja pravi ...

:) meni se tudi zdi nobel