09 februar 2009

Srečanje v Litiji

Še eno nepozabno srečanje otočank. Tokrat pri Litiji. Poleg veliko smeha, jedače in pijače smo se naučile tudi koristnih stvari. Imele smo delavnice kleklanja, žganja motivov v les, kvačkanja rožic, delanja knjigic in harmonik, delanja mašnic ter vlečenja avtomobilov iz blata.
Lahko bi se še pa še razpisala, pa sem žal naslednji dan zbolela, tako da sedajle samo na hitro prlepim še nekaj fotografij.



Firbci in gneča na delavnicah


Piromani


Knjigice in harmonike


Swap valentinovih voščilnic


Mačji swap

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Evo, pa sem odkrila blog še ene znane otočanke :) Sem nekaj na hitro preletela in videla stvari, ki jih še nisem. Lepo rišeš. Si bom pa o priliki vzela še časa za pogledat malo nazaj.

Tiara pravi ...

Vidim, da ste se imele na srečanju res lepo in da ste spoznale veliko novih stvari, kar je superca.

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Lepa reportaža Tanc, vem da si bolna, zato se kmalu pozdravi. Sem pa pustila nekaj zate na mojem blogu.
Lp, Nataša