12 februar 2009

Končno spet pokonci

Končno sem po nekaj dnevih lahko malo pokonci. Pa razmišljam, če ne bi še kar cel dan ležala, ker bo počasi treba začeti spraviti stanovanje v red. Pet dni brez ženske roke, samo trije moški - ja, se pozna. Zelo zelo redko orenk zbolim in to se mi mora zgoditi ravno sedaj, ko je po dolgem času taki lep sonček zunaj, jaz ga pa lahko le čez šipo gledam. Pa še v soboto sestra praznuje rojstni dan (okroglo) in je celo kočo najela za žur, jaz pa ne bom mogla iti. GRRRRRRR.

Zato pa sem se toliko bolj razveselila nagrade "You inspire me", ki mi jo je podarila Bolha. Hvala! Polepšala si mi dneve in veliko lažje sem preživljala priklenjenost na posteljo, ker sem bila polna elana in sem razmišljala kaj vse še lahko naredim.


This amazing award was created by Mary and she asked permition to use this picture to gratefulness.org.
Nagrado pa bi želela podariti:

Ni komentarjev: