10 november 2009

Ples v steni

Obljubim, da ne bom prevečkrat težila s plezanjem, ampak tale video (kliknite na ikonco play v okenčku, ki se odpre), pa moram pokazati, ker mi je fantastičen. Natalija res pleše po skali in muska je fenomenalna (no, vsaj v skladbi Simonida torej lahko uživate). Smer, ki jo pleza je zelo zelo težka (8c+) in je prva Slovenka, ki je preplezala smer te težavnosti in ena redkih na svetu. Skratka Plezalka svetovnega kova (mimogrede to nedeljo jo lahko vidite tudi po TVju, ko bo prenos finala svetovnega pokala v športnem plezanju iz Kranja in bo verjetno spet stala na stopničkah). Posnetek videa je iz Mišje peči - to je tista udornica, ki jo lahko vidite iz črnokalskega viadukta, ko se peljete na morje. Svetovna Meka plezanja. Same težke smeri, previsne. Čeprav sem že plezala v Miški, pa v tejle smeri ne naredim niti dva giba. Težkooo.Sicer pa je Natalija zelo simpatična punca in ko jo vidiš plezati se ti zdi vse mačji kašelj

Še portret Natalije, ki sem ga naredila, ko smo bili skupaj v plezališču:

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Res hvala, da si podelila z nami ta video, kajti nekaj tako krasnega pa nisem že dolgo, dolgo videla. Sicer se ne spoznam na plezanje, ampak edina misel ob gledanju je bila: balerina v steni. Res, res čudovit posnetek.

Neža pravi ...

Vau. Čudovito. Jaz drugih besed nimam. Ker so mi šle tako kocine pokonci, da imam sedaj cmok v grlu. Ta ples je res nekaj posebnega. Glasba je pa nebeška.

Kar še kdaj nam pokaži kaj takšnega.

Anonimni pravi ...

kar sem iskal, hvala

MarikaGabez pravi ...

Hvala za ta video.
Najmlajša se je ravno vrnila s treninga plezanja in je prestrašeno gledala to mogočno kamnito steno.
Čudovito.