03 september 2009

Packanje



Čeprav sem že nekaj dni na dopustu nič ne ustvarjam, ker nimam časa. Vem, da se sliši protislovno, ampak mamice z otroci že veste kako je. Čez dan pri majhnih ne gre, lahko bi le zvečer, pa sem tako utrujena, da grem z njima spat. Včasih so na kmetih govorili, da grejo s kurami spat, no jaz grem pa z otroci. Tako sem tudi šele sedajle našla čas, da naredim objavo iz preteklega ustvarjanja. Tele slikice so nastale v prejšnjem sproščujočem vikendu.
Za opozorilno tablo sem dobila idejo pri Petri na stojnici, ki je imela "opozorilne" tablice za kužke in muce. No naša vrata pa po novem krasi zgornja tablica. Po zelo zelo dolgem času sem se spravila risati, tako da sem vilinčka raje kot iz glave, gledala in risala iz ene majhne slikice. Povečala sem ga in odela v barve (v originalu je črnobel). Okoli sem še malo popacala s krednimi pasteli in blazinico za štempiljke ter dodala z zlatim reliefnim prahcem napis. Podlaga je trša lepenka pobarvana z akrilno barvo.

Ker sem imela čas, pa sem okrasila še platnice rinčne mape, ki je nujno potrebovala prenovo. Naslovnico sem popacala zopet s krednimi pasteli rumene in oranžne barve Faber Castel in nato poštempljala. Metuljčka sta od Inkandinkado, vijugice od Autumn Leaves in rožice od Dovercraft. Beli poudarki pa so narejeni s Sakurinim gel pisalom.
Tudi pri notranji platnici sem uporabila kredne pastele in štampiljke. Travice so štempiljke od Elusive images odtisnjene z blazinicami Whispers in nekatere z Versamarkom. Sonček pa je narejen s pomočjo maske.

P.S. "Neestetski/funkcionalni" predalnik pa pokažem, ko ga čisto dokončam oziroma obupam nad njim.



8 komentarjev:

Hali pravi ...

Notranja platnica je fenomenalana in napis tudi :-)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Lepo si ustvarjala. :) Jaz imam eno kupljeno tablo "Pozor hude mačke" pa slike mojih takratnih 4 mačk. :) Me pa zanima, a te krede so obstojne, a jih moraš še pošricat z utrjevalcem?

Tanc pravi ...

Hvala :)

Te kredne pastele je treba vedno še pošpricat s fiksativom, ki pa obupno smrdi. Tako da ga obvezno uporabljam samo zunaj in tudi risbo potem še nekaj časa pustim zunaj. Do sedaj se mi ni še nikoli po špricanju nobena stvar spacala, tudi če je bila zelo debela plast pastelov.

Anonimni pravi ...

Čudovito!

Alenka pravi ...

Tablica je prav lepa in napis je zelo pohvalen.(čakaj, da otroci malo zrastejo:):):))
Na knjigici so mi pa travice ful, ful lepe.

McCrafty /Klavdija pravi ...

O tole se mi pa super dopade, še posebno vilinček.

Tina pravi ...

Kako mojstrsko si narisala vilinčka, pa ideja mi je ful simpatična!

Klavdija pravi ...

Jest sem pa na travce padla...čudovite so! No tud napis in vilinček, pa metuljčki so mi všeč...ampak travce (tuki je un k se slin do nezavesti):P