14 maj 2009

Za sina



V glavi imam polno idej za čestitke z novimi pripomočki iz Anglije, ampak po trenutnem navdihu (in časovnem priganjanju) sem najprej uporabila te, ki nisem pričakovala, da bodo tako kmalu prišle na vrsto. Uporabila sem izredno svetleča (na sliki se niti ne vidi tako dobro) lepila z bleščicami od Craft planet za balončke in novo robno štanco od Woodwarea za luknjasti trak. Medvedek je štempiljka iz kompleta štempiljk iz Mulerja, pobarvan z akvarelnimi barvicami. Balončke sem narisala na roko, izstrigla, okrasila z bleščicami in z blazinico prilepila, da so nekoliko dvignjeni. Ker se mi je zelo mudilo z izdelavo, sem bleščice v lepilu posušila kar s pištolo na vroči zrak. Modro podlago papirja sem poštempljala s štempiljko lističev iz mulerjevega kompleta namočeno v Versamark. Ta način okrasitve mi je zelo všeč, saj Versamark naredi le nekoliko temnejši odtenek barve podlage in se ti ni potrebno ubadati katero blazinico izbrati, da se bo ujemala z že uporabljeno barvo. Vogale papirjev sem zaobljila s kotno štanco od EK sucess. Za štiriletnega fanta se mi zdi, da kar pašejo zaobljeni robovi, so bolj nežni (ali pa si samo mami to želi, ker se rada s sinom pocrtlja, dokler ji še pusti :P).
Ampak Dodini gumbi dajo pa piko na i (Hvala Dodo!).

1 komentar:

Alenka pravi ...

Luštna čestitkica, po moje bo sinko vesel. Res pa je , da se le carkljajta, dokler še pusti.