17 marec 2009

Obeska s pomočjo clay extruderja


Kar nekaj časa sem odlašala in cincala, a bi vam pokazala moje poskuse s polijem. Odločila sem se, da ja, bom. Poskušam različne stvar. Z nobenim izdelkom do sedaj še nisem bila povsem zadovolja. Pri vsakem vem kaj bi lahko naredila bolje. Marsikaj pa tudi še ne vem kaj bi lahko bilo bolje. Ućim se. Z objavo si naredim back up, ker če se mi slučajno sesuje računalnik, mi vsaj nekaj ostane, da lahko čez čas primerjam napredek. Ker upam, da s časom pa pride. Petya vredu pravi: Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo.
Torej za tale dva obeska sem se zabavala z clay extruderjem. Sama nikoli nisem delala s klasičnim »srebrnim clay gunom«, ki je baje skoraj neuporaben. Na priporočilo Mamči in s preverjanjem izkušenj na tujih blogih, sem se odločila in kupila Makin's Ultimate Clay Extruder. Potem, ko so me 3x prelicitiral na ebayu, sem našla najugodnejšo varianto preko luže in naročila. Ni mi žal, ker delo z njim je res užitek. Že nekajkrat prej sem ga uporabila za drobnarije, tokrat pa prvič, da je v bistvu skoraj ves obesek narejen z njegovo pomočjo. Uporabila sem črno, zlato ter belo barvo in delala na način kot je opisan na blogu Crafty goat

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Zanimiva tehnika in luškan izdelek.

Tiara pravi ...

Super obeska si naredila. Meni fimo ne leži ravno najbolje, vendar vaja res dela mojstra. Tebi je že ratalo.

Anja pravi ...

Sami sebi smo največji kritik :))Meni sta ta obeska zelo všeč, sta čisto v moji barvni kombinaciji.
Učimo se pa tako ali tako celo življenje.